Hjem Tjenester vi tilbyr Support webdesign Klienter Om oss Referanser Hjelp
Vi ringer deg
Skriv telefonnummeret ditt i feltet under og vi ringer deg tilbake.
 
 
Om tjenesten

Foruten å løse problemer på klinikken på dagtid, vil det i mange tilfeller være nødvendig å utføre bakgrunnsarbeid også etter klinikkens stengetid. Eksempler på denne typen arbeid er verifikasjon av backuplog, og testing samt periodisk nullstilling av backupmediene. For å oppnå et stabilt system må det dessuten utføres kontinuerlig sikkerhetsoppdatering.

Alt dette bakgrunnsarbeidet gjør at maskinparken får en bedre og lengre levetid. Dessuten vil systemet stabiliseres, slik at man unngår unødvendig nedetid og unødvendige ekstrautgifter. Alt som behøves er noen timer i måneden på nødvendig bakgrunnsarbeid. Vi regner med at vi kommer til å bruke ca. 10-15 timer i måneden for bakgrunnsarbeidet (dette er inkludert i driftsavtalen).

Vi har også gode rutiner på loggføring og dokumentasjon på alt som blir gjort på klinikken, slik at enhver supporttekniker ut fra detaljerte logger kan løse problemer.

Backup
Last ned brosjyre (PDF format)
Last ned produktinfo (PDF format)

 
 

 
 

 
  Klikk for øyeblikkelig hjelp. Respons tid 15minutter.
 
 
  Last ned brosjyre (pdf)
Last ned produktinfo (pdf)